مقالات

گارانتی اصلی ایسوس و مزایای آن

گارانتی اصلی ایسوس

گارانتی اصلی لپ تاپ های ایسوس در ایران

این روزها بیشتر کالاهایی که خریداری می کنیم به خصوص آن هایی که دیجیتال هستند، از گارانتی برخوردارند. شاید این موضوع برای برخی از افراد کم اهمیت باشد. اما زمانی که کالایی مانند لپ تاپ را خریداری می کنید، به دلیل این که هزینه ی زیادی بابت خرید آن پرداخت می کنید بهتر است به داشتن گارانتی آن دستگاه توجه کنید. البته تنها داشتن گارانتی کافی نیست بلکه باید به دنبال خرید از فروشگاه یا سایتی باشید که کالا را با گارانتی اصلی به شما بفروشد. در این مقاله قرار است به بررسی این موضوع بپردازیم که داشتن گارانتی اصلی چه مزایایی برای شما دارد و این که گارانتی اصلی محصولات ایسوس چیست!

کلمه ی گارانتی یا وارانتي تعهدي است که فروشنده در مقابل محصول يا خدماتي که ارائه می دهد به خریدار می دهد و در این قرارداد متعهد مي شود که در صورت برآورده نشدن ادعاي خود، حاضر به تعمير يا تعويض کالا خواهد بود. معمولا مدت زمان گارانتی بسته به محصولی که خریداری می کنید و شرکت گارانتی کننده متفاوت است.

گارانتی در خرید لپ تاپ

شاید دانستن این موضوع خالی از لطف نباشد که بدانید قسمتی از هزینه ای که در زمان خرید لپ تاپ پرداخت می کنید، در واقع برای گارانتی آن است. چرا که یک کمپانی گارانتی در ازای دریافت پول، کیفیت لپ تاپ خریداری شده را تضمین می‌کند و خود را موظف می داند تا هرگونه مشکلی که برای لپ تاپ شما ایجاد شود به صورت کاملا رایگان تعمیر کند و اگر مشکل لپ تاپ طوری بود که قابل تعمیر نباشد آن را تعویض خواهد کرد. نکته ی مهم این است که اکثر گارانتی های لپ تاپ شامل مشکلات سخت افزاری می شود که توسط خود مالک آن لپ تاپ ایجاد نشده باشد مواردی مانند صفحه کلیدهای معیوب، مشکلات مانیتور، مودم یا سایر موارد با اجزای داخلی است و به طور مثال اگر لپ تاپ شما از جایی سقوط کرده باشد یا در اثر آب ریختن روی آن دچار مشکل شده باشد، شامل گارانتی نمی شود.

نکته ی دیگر آن است که تمام گارانتی ها از نظر خدماتی که ارائه می دهند با یکدیگر برابر نیستند و قبل از خرید نهایی بهتر است که اطلاعات کامل در مورد گارانتی موردنظر خود داشته باشید.

معتبرترین گارانتی برای لپ تاپ های ایسوس کدام است؟

در پاسخ به این سوال که معتبرترین گارانتی برای محصولات ایسوس کدام است باید گفت گارانتی یکپارچه ایسوس!

شاید با اصطلاح گارانتی یکپارچه ایسوس آشنایی نداشته باشید اما در توضیح آن باید گفت که

شرکت ایسوس به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده لپ تاپ در ایران به دنبال ارائه بهترین خدمات (گارانتی) برای محصولات خود “گارانتی یکپارچه ایسوس” را معرفی کرده است. محصولات ایسوس شامل 3 گارانتی آواژنگ، حامی و سازگار می باشند. یعنی در صورت به وجود آمدن مشکلات احتمالی شما می توانید به هر 3 شرکت نام برده مراجعه کنید و خدمات بگیرید.

از زمانی که فرد دستگاه را خریداری کرده ( تاریخ فاکتور ) تا 10 روز بعد، اگر برای دستگاه مشکلی پیش بیاید ( البته به جز خط و خش یا مشکلاتی که خود فرد باعث آن شده باشد ) دستگاه با یک دستگاه جدید تعویض می شود.

 

گارانتی یکپارچه ایسوس چه مزایایی برای خریداران دارد؟

در صورتی که دستگاهی که خریداری می کنید، گارانتی یکپارچه ایسوس داشته باشد می توانید از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید.

  • اگر دستگاه تا مدت زمان 10 روز دچار مشکلات احتمالی و خرابی شود می توانید آن را با لپ تاپ دیگری تعویض کنید.
  • همچنین می توانید از خدمات پس از فروش منطبق با استاندارد های ایسوس استفاده کنید.
  • حتی در صورتی که گارانتی شما به اتمام رسیده باشد می توانید از خدمات پس از فروش تعمیرات استفاده کنید.
  • استفاده از قطعات اورجینال در گارانتی محصولات و اطمینان از کیفیت قطعات تعویض شده و خدمات پس از فروش از دیگر مزایای گارانتی یکپارچه ایسوس است.
  • و در نهایت استفاده از مجرب ترین کادر فنی مورد تأیید شرکت ایسوس از خدمات گارانتی یکپارچه ایسوس است.

اما یک سوال؟؟؟

در صورتی که در زمان خرید به سراغ انتخاب گارانتی غیر اصلی برویم چه مشکلاتی ممکن است ایجاد شود!؟

 معایب گارانتی غیر اصلی چیست؟

  • امکان بسته شدن شرکت گارانتی کننده به علت ورود کالای قاچاق
  • استفاده از قطعات غیر اصلی
  • امکان تعویض قطعات اصلی با غیر اصلی

Visits: 119

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *