مقالات

بهترین فلش مموری های سال 2020

بهترین فلش مموری
بهترین فلش مموری های سال 2020 را بشناسید

بهترین فلش مموری های سال 2020 را بشناسید

انتخاب بهترین فلش مموری USB بسیار مهم است. شما باید محصولی را انتخاب کنید که به آن احتیاج دارید و قصد استفاده از آن را دارید. در انتخاب بهترین درایو فلش، حتما به موارد زیر دقت کنید:

* سرعت: اگر به دنبال سرعت هستید، فلش مموری با تکنولوژی USB 3.0 بخرید. در مقایسه با USB 2.0، که نرخ داده ی آن حدود 480Mbps، USB 3.0 ده برابر سریع تر از USB 2.0 یعنی در حدود 4800Mbps است.

* امنیت: گاهی اطلاعاتی که منتقل می کنید، بسیار حساس هستند. در این حالت، می توانید فلش مموری انتخاب کنید که دارای تاچ پد عددی باشد تا به شما امکان دهد که فایل های خود را حفظ کنید.

* ظرفیت: بیش از ویژگی ها دیگر، ظرفیت فلش مموری روی قیمت آن تاثیر می گذارد. بنابراین قبل از خرید، در نظر داشته باشید که چقدر می خواهید هزینه کنید و چقدر ظرفیت برای اطلاعات خود نیاز دارید.

در ادامه این مقاله، شما را با بهترین فلش مموری در سال 2020 از نگاهی دیگر آشنا می کنیم.

بهترین فلش مموری:  SanDisk Extreme PRO 128 GB Drive

SanDisk PRO سرعت فوق العاده ای دارد. سرعت خواندن این فلش مموری 420MB/s و سرعت نوشتن آن 380MB/s است که 3 تا 4 برابر درایو استاندارد USB 3.0 است. پوشش آلومینیومی براق این فلش مموری، بسیار بادوام و چشم نواز است. امنیت Extreme PRO با  AES تامین می شود که رمزنگاری فایل 128 بیتی است که امنیت بالایی را در فایل های حساس شما ایجاد می کند. ارتباط USB 3.0 با USB 2.0 نیز سازگار است، بنابراین شما هیچ مشکلی با کامپیوترهای قدیمی ندارید. سن دیسک از عملکرد این درایو کوچک بسیار مطمئن است، به همین خاطر گارانتی مادام العمر را برای آن در نظر گرفته است.

در آخر، یک سیستم پشتیبان فایل وجود دارد که می توانید با نام RescuePRO دانلود کنید. از طریق این برنامه، در صورت نیاز می توانید فایل های از دست رفته را بازیابی کنید.

فلش مموری سن دیسک Extreme PRO با ظرفیت 128 گیگابایت

.

بهترین فلش مموری به لحاظ سرعت: Sandisk Extreme Go 3.1 64GB

فلش مموری سن دیسک مدل Extreme Go، بهترین فلش مموری سن دیسک به لحاظ سرعت است. نرخ خواندن این فلش 420MB/s و نوشتن آن 380MB/s است. عملکرد انتقال داده در Extreme Go آنقدر قوی است که می تواند از عملکرد SSD های مبتنی بر کامپیوتر نیز فراتر رود.

فلش مموری سن دیسک مدل Sandisk Extreme Go 3.1 64GB

Extreme Go، با سرعت فوق العاده و سخت افزار USB 3.1، قادر است یک فیلم 4K را در کمتر از 40 ثانیه ارسال کند که این رقم 35 برابر سرعت درایو USB 2.0 است. این محصول علاوه بر عملکرد سریع، باریک و براق است و اندازه آن 2.79x 0.84 x 0.45 اینچ و وزن آن 4.8 اونس است. کانکتور جمع شونده این دستگاه، در زمانیکه از آن استفاده نمی شود، پنهان می گردد. Sandisk Extreme Go با هر پورت USB 3.0 یا USB 2.0 سازگار است. در هنگام حذف تصادفی فایل ها، بازیابی داده قادر است فایل های شما را بازگرداند.

بهترین فلش مموری از لحاظ دوام: Samsung 32GB Metal Flash Drive

حتما برای شما هم پیش آمده است، که شلواری که در جیب آن فلش مموری است، را به اشتباه در ماشین لباسشویی انداختید. اگر فلش مموری شما Samsung 32GB Metal Flash Drive باشد، حتما از دوام این درایو سامسونگ قدردانی خواهید کرد. محفظه ی این فلش مموری شرکت سامسونگ در برابر آب، شوک، مغناطیس و دمای بالا مقاوم است. درایو درون محفظه فلزی قرار گرفته است، بنابراین آسیبی نمی بیند (و به دلیل اینکه حلقه کلید با همان کیفیت ساخته شده است، عمر فلش مموری را طولانی تر می کند). سامسونگ به اندازه ای به این درایو خود اطمینان دارد، که گارانتی 5 سال را در صورت بروز هر اتفاقی تضمین می کند.

فلش مموری سامسونگ مدل متال

دوام تنها نقطه ی قوت Samsung 32GB Metal Flash Drive آن نیست. تکنولوژی USB 3.0 و NAND، به این داده درایو سرعت قابل ملاحظه خواندن حداکثر 130 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن بیش از 100 مگابایت در ثانیه را می دهد. همچنین، این فلش مموری شرکت سامسونگ با USB 2.0 سازگار است، اما انتظار کاهش سرعت را داشته باشید.

مقرون به صرفه ترین فلش مموری: Kingston Digital 16GB DataTraveler

شما می توانید سرعت USB 3.0 را در درایو USB فلزی کم حجم و با دوام از Kingston با قیمت کمتر از 10 دلار دریافت کنید. طراحی این فلش مموری کینگستون بدون کلاه (Capless) با حلقه ی کلید محکم، مناسب سفر یا بخشی از بار روزمره شما است. طراحی Kingston Digital 16GB DataTraveler می تواند سفارشی شود، یعنی می توانید آرم یا نام شرکت خود را به آن اضافه کنید. سرعت خواند این فلش مموری کینگستون، بالای 100 مگابیت بر ثانیه، در حالی که سرعت نوشتن آن بسیار کند است. این درایو کوچک با 5 سال گارانتی، طراحی عالی و قیمت مناسب، یک افزودنی کامل به حلقه کلید شما است.

فلش مموری کینگستون مدل Data traveler ظرفیت 16 گیگابایت

بهترین فلش مموری برای محصولات اپل: SanDisk iXpand 128GB

محصولات هوشمند اپل دارای پورت های USB نیستند، بنابراین نیاز به یک درایو سازگار دارید که بتواند به دستگاه های لایتنینگ وصل شود. این فلش مموری سن دیسک، به لطف کانکتور پلاستیکی خمیده که در پشت صفحه نمایش قرار دارد، به منظور سهولت استفاده در آیفون ها و iPad ها طراحی شده است. این فلش مموری شرکت سن دیسک، سرعت انتقال USB 3.0 بالایی دارد و می تواند بیش از 7،200 عکس یا 8000 آهنگ را در خود نگه دارد.

دارای قابلیت پشتیبان گیری اتوماتیک عکس و انتقال مخاطبان است که به خالی کردن فضای دستگاه های شما کمک می کند.

فلش مموری سن دیسک مدل iXpand با ظرفیت 128 گیگابایت

بهترین فلش مموری برای آلترابوک ها: Samsung 32GB USB 3.0 Flash Drive Fit

آلترابوک­ ها و تبلت­ ها، با پروفایل هایی به ضخامت کاغذ، ضخامت کافی برای پورت USB ندارند. به همین خاطر، برخی از درایوهای بزرگتر، که در این لیست هستند، برای این دستگاه ها مناسب نیستند.

درایوهای فیت سامسونگ فشرده و باریک، به اندازه ناخن انگشت شست، هستند. این ذخیره ساز با پوشش فلزی ساخته شده است و در برابر عناصر و تکنولوژی فلش NAND مقاوم است. سرعت خواندن این فلش مموری شرکت سامسونگ، با تکنولوژی USB 3.0، سریع است و قیمت آن مناسب دارد. حتما فلش مموری فیت سامسونگ را به یک بند وصل کنید، تا آن را گم نکنید.

فلش مموری سامسونگ مدل فیت ظرفیت 32 گیگابایت

بهترین فلش مموری برای مک بوک ها: Silicon Power C80 64GB Flash Drive

مک بوک ها نیاز به دستگاه USB-C دارند، جایی که این فلش مموری شرکت سیلیکون پاور به کار می آید. این محصول دارای یک رابط دوئال با پورت های USB Type-C و USB Type-A 3.0 در دو سمت دستگاه است. درپوش چرخان 360 درجه ای این فلش مموری، از هر کانکتوری که استفاده نمی شود، محافظت می­ کند و به راحتی به دسته کلید شما وصل می شود. C80 نیاز به هیچ درایور یا نرم افزاری ندارد؛تنها فلش را به پورت وصل کنید و آماده استفاده است. این فلش مموری سیلیکون پاور دارای یک اپلیکیشن مدیریت فایل اختیاری است که طبقه بندی اتوماتیک فایل را به صورت ساده و رایگان انجام می دهد و کار شما را در پوشه های مناسب قرار می دهد. نرخ خواندن و نوشتن سریع و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی برای نگهداری از تصاویر و فایل های شما کافی است.

فلش مموری سیلیکون پاور مدل C80 ظرفیت 64 گیگابایت

بهترین فلش مموری از لحاظ امنیت: Kingston Data Traveler Vault

درایوهای فلش با امنیت بالا مفهوم جدیدی نیستند. تا وقتی شرکت ها اطلاعات محرمانه را از طریق درایوهای USB منتقل می کنند، نگرانی در مورد حفظ این اطلاعات وجود دارد. به همین خاطر، به سراغ فلش مموری کینگستون مدل Data Traveler Vault می رویم.

فلش مموری کینگستون مدل Kingston Data Traveler Vault

این درایو USB 3.0 دارای امنیت در کلاس بیزنسس است که با رمزگذاری مبتنی بر سخت افزار AES آن را ایجاد می کند. همچنین، می توانید نسخه ی “مدیریت شده” را انتخاب کنید که ابزارهای مدیریتی بیشتری را از طریق SafeConsole در اختیار شما قرار می دهد. در نهایت، یک نسخه آنتی ویروس وجود دارد که در نرم افزار آنتی ویروس ESET بارگذاری می شود. این آنتی ویروس می تواند فلش مموری را در برابر اسب های تروژان و دیگر برنامه های مسیریابی هکر حفظ کند. تمامی مدل ها سازگار با TAA هستند، بنابراین این درایو نقض مقررات دولتی نخواهد بود، و USB 3.0 به معنای این است که با این فلش سریع ترین نرخ انتقال را در اختیار دارید. شما می توانید این فلش مموری را در سایزهای 4 تا 64 گیگابایت انتخاب کنید.

محکم ترین فلش مموری: Corsair Flash Survivor Stealth 64-bit USB 3.0 Flash Drive

اگر داده های خود را به دورترین نقاط زمین می برید و برای ایمن نگه داشتن آن می خواهید کاری کنید، Corsair Flash Survivor Stealth 64-bit مناسب شما است. فلش مموری Corsair Flash Survivor Stealth دارای محفظه آلومینیومی در گرید هواپیما است و با molded shock damping collar پوشانده شده است. این محصول شرکت کورسیر حتی می تواند به دلیل پوشش ضد آب EPDM، در عمق 200 متری آب غوطه ور شود. سرعت این محصول در حدود 85 مگابایت در ثانیه است که مشخصا سریعترین درایو نیست، اما سختی این  مموری بی نظیر است.

فلش مموری کورسیر مدل Survivor Stealth

 مموری ها می توانند از جهات مختلفی مورد بررسی قرار گیرند. در این مقاله سعی کردیم بهترین هر بخش را به شما عزیزان معرفی کنیم تا به راحتی بتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.

منبع:سازگار آنلاین خبری, مجله الکترونیکی

Visits: 69

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *